U Bangladesh teme un rallentamentu di l'esportazioni future di u settore di a pelle

A causa di a recessione ecunomica mundiale dopu à a nova epidemia di pneumonia corona, a cuntinuazione di i turbulenzi in Russia è Ucraina, è l'inflazione crescente in i Stati Uniti è in i paesi europei, i cummercianti, i pruduttori è l'esportatori di pelle bangladesi sò preoccupati chì l'esportazione di l'industria di a pelle rallenterà in u futuru.
U Bangladesh teme un rallentamentu di l'esportazioni future di u settore di a pelle
Sicondu l'Agenzia di Prumuzione di l'Esportazioni di u Bangladesh, l'esportazioni di pelle è di prudutti di pelle sò cresciute constantemente dapoi u 2010. L'esportazioni sò aumentate à 1,23 miliardi di dollari americani in l'annu fiscale 2017-2018, è da tandu, l'esportazioni di prudutti di pelle sò diminuite per trè anni consecutivi. In u 2018-2019, i rivenuti d'esportazione di l'industria di a pelle sò cascati à 1,02 miliardi di dollari americani. In l'annu fiscale 2019-2020, l'epidemia hà fattu calà i rivenuti d'esportazione di l'industria di a pelle à 797,6 milioni di dollari americani.
In l'annu finanziariu 2020-2021, l'esportazioni di articuli in pelle sò aumentate di 18% à 941,6 milioni di dollari americani paragunatu à l'annu finanziariu precedente. In l'annu fiscale 2021-2022, i rivenuti d'esportazione di l'industria di a pelle anu righjuntu un novu record, cù un valore tutale d'esportazione di 1,25 miliardi di dollari americani, un aumentu di 32% rispetto à l'annu precedente. In l'annu fiscale 2022-2023, l'esportazione di pelle è di i so prudutti continuerà à mantene una tendenza ascendente; da lugliu à uttrovi di questu annu, l'esportazioni di pelle sò aumentate di 17% à 428,5 milioni di dollari americani nantu à a basa di 364,9 milioni di dollari americani in u listessu periodu di l'annu fiscale precedente.
I prufessiunali di l'industria anu signalatu chì u cunsumu di beni di lussu cum'è u cuoio hè in diminuzione, i costi di pruduzzione sò in crescita, è per via di l'inflazione è altre ragioni, l'ordini d'esportazione sò ancu in calata. Inoltre, u Bangladesh deve migliurà a viabilità di i so esportatori di cuoio è calzature per sopravvive à a cumpetizione cù u Vietnam, l'Indonesia, l'India è u Brasile. L'acquisti di beni di lussu cum'è u cuoio sò previsti di calà di u 22% in u Regnu Unitu in i secondi trè mesi di l'annu, di u 14% in Spagna, di u 12% in Italia è di l'11% in Francia è Germania.
L'Associazione Bangladesh di l'Articuli di Cuoio, Calzature è Esportatori hà dumandatu l'inclusione di l'industria di u cuoio in u Prugramma di Riforma di a Sicurezza è di Sviluppu Ambientale (SREUP) per aumentà a cumpetitività di l'industria di u cuoio è di e calzature è gode di u listessu trattamentu chè l'industria di u vestitu. U Prughjettu di Riforma di a Sicurezza è di Sviluppu Ambientale hè un prughjettu di riforma di a sicurezza di u vestitu è ​​di sviluppu ambientale messu in opera da a Banca di u Bangladesh in u 2019 cù u sustegnu di diversi partenarii di sviluppu è di u guvernu.


Data di publicazione: 12 dicembre 2022
WhatsApp