Pelle conciata al vegetale, invecchiata è cerata

Sè vo avete voglia di una borsa, è u manuale dice d'utilizà a pelle, chì hè a vostra prima reazione ? Di alta gamma, dolce, classica, super cara... In ogni casu, paragunata à quelle ordinarie, pò dà à e persone una sensazione più lussuosa. In fatti, l'usu di pelle 100% vera richiede assai ingegneria per trasfurmà i materiali di basa chì ponu esse aduprati in i prudutti, dunque u prezzu di i materiali di basa serà più altu.

A varietà, in altre parolle, u cuoio pò ancu esse divisu in gradi di alta gamma è di bassa gamma. U primu fattore u più impurtante per determinà questu gradu hè u "cuoio crudu". A "pelle originale" hè a pelle animale autentica è micca trasfurmata. Questu hè ancu impurtante, è questu hè ancu impurtante, ma nimu di elli ùn pò esse paragunatu à a qualità di e materie prime. Perchè questu fattore affetterà a qualità di tuttu u pruduttu.

Sè vulemu trasfurmà u cuoio crudu in materiali di produttu, duvemu passà per un prucessu chjamatu "cunciatura di u cuoio". Questu si chjama "Tanning" in inglese; hè "제혁 (tanning)" in coreanu. L'origine di sta parola duveria esse "tannin (tannino)", chì significa materie prime vegetali.

A pelle animale micca trasfurmata hè propensa à a putrefazione, à i parassiti, à a muffa è à altri prublemi, dunque hè trasfurmata secondu u scopu d'usu. Quessi prucessi sò chjamati cullettivamente "conciatura". Ancu s'ellu ci sò parechji metudi di conciatura, a "pelle conciata à u tanninu" è a "pelle conciata à u cromu" sò cumunemente aduprate. A pruduzzione di massa di pelle si basa nantu à questu metudu "cromu". In fatti, più di l'80% di a pruduzzione di pelle hè fatta di "pelle conciata à u cromu". A qualità di a pelle conciata à u vegetale hè megliu cà quella di a pelle ordinaria, ma in u prucessu d'usu, a valutazione hè diversa per via di e differenze in e preferenze persunali, dunque a formula "pelle conciata à u vegetale = bona pelle" ùn hè micca adatta. Paragonata à a pelle conciata à u cromu, a pelle conciata à u vegetale differisce in u metudu di trasfurmazione di a superficia.

In generale, a finitura di u cuoio conciatu à u cromu hè di fà qualchì trasfurmazione nantu à a superficia; u cuoio conciatu vegetale ùn hà micca bisognu di stu prucessu, ma mantene e rughe è a struttura originale di u cuoio. In paragone cù u cuoio ordinariu, hè più durevule è traspirante, è hà e caratteristiche di diventà più dolce cù l'usu. Tuttavia, in termini d'usu, ci ponu esse più svantaghji senza trasfurmazione. Perchè ùn ci hè micca una pellicola di rivestimentu, hè faciule di graffiassi è macchià, dunque pò esse un pocu difficiule da gestisce.

Una borsa o un portafogliu per passà un certu tempu cù l'utilizatore. Siccomu ùn ci hè micca rivestimentu nantu à a superficia di a pelle conciata vegetale, hà una sensazione assai dolce cum'è a pelle di zitellu à l'iniziu. Tuttavia, u so culore è a so forma cambieranu pianu pianu per via di ragioni cum'è u tempu d'usu è i metudi di almacenamentu.


Data di publicazione: 17 di ghjennaghju di u 2023
WhatsApp