1. L'equipaggiu hè furnutu cù u sistema avanzatu di riscaldamentu elettricu è di circulazione interlayer. U liquidu à l'internu di u tamburinu hè tutale separatu cù u mediu di calefazione in l'interlayer di u tamburinu in modu chì u tamburinu pò esse riscaldatu è mantinutu à una temperatura quandu hè stazionariu. Hè soprattuttu adattatu per a prova à bassa proporzione di liquidi. Tutte e date di prova sò precise. L'internu di u tamburinu pò esse pulitu bè in modu chì ùn ci sarà micca un liquidu residuale è u residu occidentale. Per via di quessa, a macchia di culore o a diferenza cromatica pò esse eliminata completamente.
2. A velocità di u tamburinu hè regulata per mezu di cunvertisce di frequenza o attraversu cinture. Havi vantaghji di un drive stabile è pocu rumore. Stu equipamentu hè dotatu di dui sistemi di guida. A vitezza di ogni tamburinu pò esse stabilitu rispettivamente. Ognunu di i tamburi pò esse arrestatu u funziunamentu.
3. L'attrezzatura hà e funzioni di timing di cuntrullà u tempu di u ciculu tutale di u travagliu, a durazione di rotazione in avanti è in daretu, è ancu u funziunamentu di una sola direzzione. Ogni durata pò esse stallata à traversu timer rispettivamente in modu chì u tamburinu pò travaglià continuamente o interrotta. Dotatu di un controller di temperatura intelligente, u calore automaticu, a mantene a temperatura constante è u cuntrollu di a temperatura pò esse rializatu cù precisione.
4. A finestra d'osservazione hè fatta di vetru temperatu cumplettamente trasparente, d'alta resistenza è termostabile in modu chì u prucessu hè pulitu. Ci hè una porta di pulizia è un dragu attraversu per chì l'acqua residua pò esse scaricata in u duru chì rende u prucessu pulitu.