3.13-3.15, APLF hè stata cun successu in Dubai

Asia Pacific Leather Fair (APLF) hè l'avvenimentu assai attesu di a regione, chì attrae espositori è visitatori da u mondu sanu.APLF hè a più antica mostra di prudutti di pelle prufessiunale in a regione.Hè ancu a più grande è più vasta fiera internaziunale in a regione Asia-Pacificu.L'ultima mostra APLF hè stata tenuta in Dubai da u 13 di marzu à u 15 di marzu, riunendu 639 espositori da 11 paesi cumpresi Cina, Corea, Giappone, Italia, Germania, Stati Uniti, Australia, Singapore, Taiwan è Turchia.

A mostra copre una larga gamma di prudutti, cumprese borse di moda, scarpi, vestiti è accessori d'alta qualità.U spaziu tutale di mostra hè 30,000 metri quatratu, è u numeru di espositori hà righjuntu 18,467.

Asia Pacific Leather Fair furnisce una piattaforma cummerciale prufessiunale per i pruduttori è i cummercianti mundiali.Li permette di negozià direttamente è di prisentà i so prudutti à un publicu globale.A fiera ùn si focalizeghja micca solu nantu à a strada di a moda à i prudutti finiti, ma ancu copre u Salone di Tecnulugia di Materiali è Manufacturing (MMT), chì rapprisenta l'industrii di pelle è calzature.APLF hè a piattaforma preferita per l'imprese cinesi per entra in l'Asia Leather and Manufacturing Technology Exhibition.

Yancheng Shibiao Fabricazione di MacchineCo., Ltd. hè unu di elli.A cumpagnia hè stata stabilita in 1982, prima cunnisciuta cum'è Yancheng Panhuang Leather Machinery Factory, chì hè stata ristrutturata in una impresa privata in 1997. A cumpagnia hè situata in a cità custiera di Yancheng.Zona di u Mari Giallu di Subei.

Yancheng Shibiao Machinery Manufacturing Co., Ltd. prupone una larga gamma di prudutti, cumpresi rulli di sovraccarichi di legnu (cum'è l'ultimi mudelli in Italia / Spagna), rulli ordinarii di lignu, rulli PPH, rulli di legnu di cuntrollu di temperatura automatica, secchi, Y-type. Tamburu automaticu in acciaio inossidabile, paleta di legnu, paleta di cimentu, secchio di ferru, tamburu di macinazione ottagonale / circular in acciaio inox completamente automaticu, tamburu di macinazione di legnu, tamburu di prova in acciaio inossidabile, sistema di consegna automatica per a sala di fasci di tanneria.A cumpagnia furnisce ancu cuncepimentu di machini in pelle di specificazione speciale, mantenimentu di l'equipaggiu è cumissioni, trasfurmazioni tecniche è altri servizii.

A cumpagnia hà stabilitu un sistema di teste cumpletu è un serviziu post-vendita affidabile.I prudutti vendenu bè in Zhejiang, Shandong, Guangdong, Fujian, Henan, Hebei, Sichuan, Xinjiang, Liaoning è altre regioni.Sò populari cù assai tanneries in u mondu sanu.

EppuruYancheng Shibiao Fabricazione di MacchineCo., Ltd. ùn hà micca participatu à l'exhibizione recente di a pelle di l'Asia Pacificu, a cumpagnia hà una forte reputazione in l'industria di i machini di pelle.I so prudutti sò largamente ricunnisciuti per a so qualità è affidabilità, è a cumpagnia hè impegnata à l'innuvazione cuntinua è u sviluppu di novi prudutti per risponde à i bisogni cambianti di u mercatu.

L'esposizione APLF cuntinueghja à esse un avvenimentu impurtante per l'industria di a pelle in a regione Asia-Pacificu, offre à e cumpagnie una opportunità unica per vede i so prudutti è a rete cù i clienti di tuttu u mondu.Hè una piattaforma impurtante per l'imprese per stabilisce novi relazioni, scopre novi mercati, è amparà nantu à l'ultime tendenze è tecnulugia di l'industria.

Cume l'industria di a pelle cuntinueghja à cresce è evoluzione, cumpagnie piaceYanchengShibiaoMachinery Manufacturing Co., Ltd. sò ben preparati per risponde à e richieste di u mercatu è furnisce suluzioni innovatori à i clienti.Cù a so longa reputazione di eccellenza è impegnu à a qualità, a cumpagnia hè sicura di stà un capu di l'industria per anni à vene.

circa (2)


Tempu di Postu: Mar-15-2023
whatsapp